Pracovníci v oblasti prodeje jinde neuvedení

Požadavky: vyučení v oboru výhodou
Ranní směna - pondělí až pátek 5:30 - 12:00 hod.
Noční směna - neděle večer až pátek ráno 21:00 - 05:00 + pátek večer 20:0 - 03:00 hod.
Zaměstnanecké výhody: sleva na pečivo, vánoční odměny, věrnostní benefity.
POZN: Zájemci se hlásí tel. nebo na pracovišti Po-ČT 9:00 - 11:00 hod.

Plat od:
21 000 - 23 000 Kč
Pracoviště:
Zlín
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Merchandiser
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Pavel Otépka
577341659
jurikova#b|seznam#cz






Podobné nabídky práce

Pracovníci v oblasti prodeje jinde neuvedení

StrakoniceVingo s.r.o.
od 14 000 Kč

Pracovníci v oblasti prodeje jinde neuvedení

RakovníkKNĚPEK, s.r.o.
12 000 - 16 000 Kč

Pracovníci v oblasti prodeje jinde neuvedení

OlomoucCENTRUM Moravia, spol. s r.o.
od 30 000 Kč

Pracovníci v oblasti prodeje jinde neuvedení

ChrudimTEMPO O.O.P.P. spol. s r.o.
20 000 - 25 000 Kč

Pracovníci v oblasti prodeje jinde neuvedení

PrahaCCC Czech, s.r.o.
od 65 012 Kč

Pracovníci v oblasti prodeje jinde neuvedení

ChomutovTTT-NERES s.r.o.
od 21 000 Kč

Články ze světa práce


Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?