Optometristé

OPTOMETRISTA/-KA

Společnost Dr. Optik s.r.o. je stabilní česká firma.
Hledáme odborně vzdělaného optometristu na plný nebo částečný úvazek do naší provozovny.
Nástup možný ihned, plat 42.000Kč, plus 30000Kč náborový příspěvek.
Služební vůz CITI go k dopravě do zaměstnání,služební telefon, stravenky.
Při úspěšném plnění úkolů další odměny dle bonusového programu.
Pravidelný vzdělávací program.
Hledáme příjemnou a komunikativní osobnost.
Vysokoškolské vzdělání v oboru optometrie nutné.
Pracovní náplň: vyšetření zraku, pomoc při výběru brýlí, vedení agendy.

HLÁSIT SE: Hermanová Radka, e-mail: kubec.lubomir@gmail.com - zaslat životopis, osobní schůzka lze sjednat emailem

Plat od:
42 000 Kč
Pracoviště:
Most
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Optik
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Bc.
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Radka Hermanová
kubec#lubomir|gmail#com






Podobné nabídky práce

Technici elektronici přístrojů, strojů a zařízení

BohumínSkyStar Green Energy Technolog
od 48 000 Kč

Odborní pracovníci v oblasti oční optiky

PrahaNOVAOPTIK JP, s.r.o.
25 000 - 40 000 Kč

Optometristé

OpavaEurooptik s.r.o.
30 000 - 50 000 Kč

Odborní pracovníci v oblasti komunitní zdravotní péče

OpavaČeská katolická charita
od 23 200 Kč

Technici elektronici přístrojů, strojů a zařízení

LiberecTONER - COPY s.r.o.
35 000 - 50 000 Kč

Články ze světa práce


Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.