Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

práce včetně sobot, práce v zákaznických kontaktních centrech , Znalost ukrajinského jazyka a výhodou A.J

Plat od:
20 500 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
11.05.2021
Obor a Profese:
Recepční
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Fedir Birovets
birovec|seznam#cz






Podobné nabídky práce

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

PrahaEuro-Center Prague, s.r.o.
od 40 000 Kč

Sekretáři (všeobecní)

PrahaTK SUCCESS s.r.o.
od 25 000 Kč

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

PrahaLuminary Media s.r.o.
od 30 000 Kč

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

PrahaMerkurXtip a.s.
55 000 - 60 000 Kč

Sekretáři (všeobecní)

Brno-venkovSMERO, spol. s r.o.
25 000 - 30 000 Kč

Články ze světa práce


Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?
Diskriminace na pracovišti je nejen neetická, ale v mnoha případech i protiprávní. V České republice existují právní předpisy, které chrání zaměstnance před diskriminací a zároveň stanovují povinnosti zaměstnavatelů. Pojďme se podívat, co je a není diskriminace a s jakými druhy se lze na pracovišti setkat.

Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?

Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?
Práce na vlastní pěst, být v podstatě nezávislým profíkem, získává ve světě stále větší popularitu, ale není vhodná pro každého. V tomto článku se podíváme jaké jsou výhody a nevýhody freelancingu. Je to pro vás to pravé ořechové?

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.