Pracovníci přímé obslužné péče v oblasti pobytové péče

z:17/5/2021 a:12/12/2023
Požadujeme:
- kvalifikační předpoklady pro výkon pracovníka v sociálních službách dle zákona č. 108/2006, §116
- uživatelskou znalost práce s PC (Word, Excel, internet)
- předložení výpisu z RT
- spolehlivost, zodpovědnost, empatický přístup, loajalitu, odolnost vůči zátěži a stresu, ochotu dále se vzdělávat
- schopnost samostatné práce i týmové spolupráce.
Výhodou:
- zkušenosti z práce v sociálních službách
- znalost programu Cygnus
- zkušenost s individuálním plánováním, s prací klíčového pracovníka.
Nabízíme:
- osobní ohodnocení až 5.000,- Kč
- dvousměnný provoz (denní/noční 12-ti hodinové směny)
- příjemný kolektiv, možnost dalšího vzdělávání
- stravenkový paušál
- dovolenou navíc, zvláštní prémie
- předpokládaný nástup dle dohody.
Životopisy zasílejte na e-mail: zastupce@beskydfm.cz nebo poštou na adresu BESKYD FM, o.p.s. ,Hlavní třída 2326, 738 01 Frýdek - Místek. Výběrové řízení je průběžné a dvoukolové, k ústnímu pohovoru jsou zváni vybraní kandidáti.
Bližší informace: Mgr. Radomíra Havelková, Tel: 724 393 130, radomira.havelkova@alzheimerhome.cz

Plat od:
125 Kč
Pracoviště:
Frýdek-Místek
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
12.12.2023
Obor a Profese:
Ošetřovatel
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Mgr. Radomíra Havelková
724 393 130
radomira#havelkova|alzheimerhome#cz






Podobné nabídky práce

Adiktologové

LiberecSdružení TULIPAN, z.s.
od 400 Kč

Sanitáři

PrahaInstitut klinické a experiment
23 000 - 29 000 Kč

Články ze světa práce


Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.