Kuchaři (kromě šéfkuchařů)

Místo výkonu práce: Riegrovo náměstí č.p. 1494/4, Pražské Předměstí, 500 02 Hradec Králové 2

KUCHAŘ/-KA
- PP na dobu neurčitou, nástup od 1. 8. 2 017, dvousměnný provoz
- Požadujeme: vyučení v oboru
- V případě zájmu nás kontaktujte telefonicky nebo osobně. Kontaktní osoba: Jian Li Zhou, tel.: 602 393 618

Plat od:
18 000 Kč
Pracoviště:
Hradec Králové
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.08.2017
Obor a Profese:
Kuchař
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Jian Li Zhou
602 393 618


Na inzerát není možné odpovědět, protože firma neuvedla kontaktní email. Pro odpověď prosím použijte jiné kontaktní údaje.



Podobné nabídky práce

Kuchaři (kromě šéfkuchařů)

ZnojmoDiS. Vladimír Röss
26 000 - 28 000 Kč

Kuchaři (kromě šéfkuchařů)

LitvínovTURBO PIZZA, s.r.o.
od 30 000 Kč

Kuchaři (kromě šéfkuchařů)

PlzeňCTP Hotel Operations Pilsen, s
170 - 200 Kč

Kuchaři (kromě šéfkuchařů)

ZnojmoVojenská lázeňská a rekreační
23 000 - 24 500 Kč

Pomocní kuchaři

Žďár nad SázavouZemědělské družstvo Sněžné
120 - 140 Kč

Kuchaři (kromě šéfkuchařů)

ProstějovKoliba U Tří králů s.r.o.
od 150 Kč

Články ze světa práce


Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?