Řídící pracovníci v oblasti správy podniku, administrativních a podpůrných činností jinde neuvedení

První kontakt e-mailem.
Projektový manažer

Uchazeč je zodpovědný za podporu a rozvoj obchodních případů, chod významných projektů, připravuje dokumentaci ke schvalování projektů a zajišťuje standarty kvality.

Náplň práce zahrnuje následující:
" Detailní projektování
" Zajištění správy procesů kolem projektové činnosti
" Zajišťuje vysoké standarty v oblasti účetnictví, kontrolingu a projektování
" Používá ProLaunch STP
" Je zodpovědný za údržbu a realizaci komunikačních plánů

Požadavky: vysokoškolské vzdělání, angličtina na profesní úrovni, rozsáhlé znalosti v oblasti Supply Chain procesů (distribuce, logistika, výroba, projektování), zkušenosti s řízením projektů, výborná schopnost pracovat v týmu, komunikační a organizační schopnosti.
Místo výkonu práce: Průmyslová 1506, 691 23 Pohořelice

Plat od:
45 000 Kč
Pracoviště:
Pohořelice
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2017
Obor a Profese:
Provozní ředitel/manažer
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Adriana Hájková
+420 777 747 663
adriana#hajkova|ibs-sro#com







Články ze světa práce


První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.

Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?

Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?
Práce na vlastní pěst, být v podstatě nezávislým profíkem, získává ve světě stále větší popularitu, ale není vhodná pro každého. V tomto článku se podíváme jaké jsou výhody a nevýhody freelancingu. Je to pro vás to pravé ořechové?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?