Obchodní zástupci

Kontakt:e-mail: hr@accu.eu
Upřesňující informace:
Popis pozice:
- péče o naše klíčové zákazníky na dané bázi, rozvíjení obchodních vztahů s nimi a hledání nových obchodních příležitostí
- pokročilá znalost korejštiny a angličtiny podmínkou (denní komunikace se zákazníky a s ústředím)

Job description:
o Taking care of our most important customers on a regular basis, acquiring a thorough understanding of key customer needs and requirements
o Expanding the relationships with existing customers by continuously proposing solutions that meet their objectives
o Ensuring the correct services are delivered to customers in a timely manner
o Serving as the link of communication between key customers and internal teams
o Resolving any issues and problems faced by customers and dealing with complaints to maintain
o Playing an integral part in generating new sales that will turn into long-lasting relationships
o Searching for new sales opportunities, offering services to new customers (in EMEA region with focus on Central Europe)
o Company representing at business meetings
o Cooperating in searching for a new marketing opportunities
o Physical presence in the Czech republic
o Often business trips

Requirements:
o Fluent written and spoken Korean and English (communication with headquarter and foreign customers on daily base)
o Strong communication and interpersonal skills with aptitude in building relationships with professionals of all organizational levels
o Excellent organizational skills
o Ability in problem-solving and negotiation
o Representation and customer-focus
o Computer skills (MS Office)
o Active B driving license

Zaměst.výhody:
We offer:
o Opportunity for professional development
o Career growth
o Possibility of professional promotion to sales manager in short time based on corresponding results
o Attractive sales commission plan
o Company notebook, company SIM card
o Company car for business trips
o 5 weeks of holiday per year
o Meal vouchers full covered by company

Plat od:
35 000 - 50 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
09.09.2021
Obor a Profese:
Prodavač
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ing. Martina Rysková
hr|accu#eu






Podobné nabídky práce

Prodavači potravinářského zboží

BenešovMaso - Třebovle s.r.o.
21 300 - 35 000 Kč

Prodavači potravinářského zboží

BenešovMaso - Třebovle s.r.o.
21 300 - 30 000 Kč

Obchodní zástupci

PardubiceClever Service s.r.o.
od 32 000 Kč

Obsluha v zařízeních rychlého občerstvení

PrahaAgro Řeřichy s.r.o.
od 22 000 Kč

Prodavači v prodejnách

LiberecZuzana Dvořáková
22 000 - 28 000 Kč

Prodavači v prodejnách

ChrudimCONSTAR bac s.r.o.
od 16 538 Kč

Články ze světa práce


10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?
Každý z nás má právo pracovat a sám si zajistit obživu, a to včetně jedinců se zdravotním postižením. Existují pracovní místa, která jsou speciálně určena pro osoby se ZTP, další pracovní pozice pro ně mohou být rovněž vhodné. Vždy to souvisí s dovednostmi a možnostmi daného jedince a rovněž s pracovními podmínkami na pracovišti.

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.