Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

Náplň práce:
-zadávání dat do PC a interních systémů a jejich správa
-administrativní podpora koordinátora výroby / manažera výroby.
-příjem objednávek od zákazníků společnosti, kontrola, popř. úprava jejich zadání ve spolupráci s manažerem výroby
-administrativní příprava interních výrobních zakázek
-správa skladového hospodářství vstupních surovin a produktů na úseku výroby
-zpracování a reporting výrobních dat, rozpracované výroby, hotových zakázek
-aktivní účast na schůzkách úseku výroby
-vedení a kontrola odpovídající výrobní dokumentace a záznamů
-spolupráce na neustálém zlepšování pracovních procesů a činností
-dodržování hygienických, bezpečnostních, protipožárních a sanitačních předpisů souvisejících s provozem skladu a v souladu s legislativními požadavky a požadavky IFS a HACCP
Požadavky:
-velmi dobrá znalost práce na PC - MS Office, SAP výhodou
-vysokou orientaci na detail, analytické schopnosti, flexibilita, schopnost okamžitého rozhodování, organizační schopnosti, silné komunikační a vztahové dovednosti, orientaci na zákazníka, analytické schopnosti, ochota cestovat
-jazykové znalosti na pokročilé úrovni - český,anglický a ruský jazyky
Stravenky v hodnotě 80,-Kč



Plat od:
23 000 - 25 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.04.2021
Obor a Profese:
Referent
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Inessa Piskáčková
245001278
inessa#piskackova|fjordbohemia#cz






Podobné nabídky práce

Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

České BudějoviceJihočeská univerzita v Českých
28 000 - 40 000 Kč

Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

LiberecSTATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC
23 390 - 34 370 Kč

Odborní pracovníci hospodářské správy

Hradec KrálovéSpráva silnic Královéhradeckéh
od 28 000 Kč

Články ze světa práce


Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.