Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

Náplň práce: Komunikace s klienty a řešení jejich požadavků. Komunikace s techniky a koordinace jejich práce, případně také vyhledání dodavatelů. Požadavky: Výborné komunikační a koordinační schopnosti, pokročilá znalost českého a anglického jazyka, zkušenost ze zákaznického servisu. Zaměstnanecké výhody: občerstvení na pracovišti, stravenky, příspěvek na oblečení, příspěvek na volný čas, příspěvek na životní pojištění či penzijní připojištění, příspěvek na dovolenou, týden dovolené navíc, zdravotní volno, práce z domova

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

PrahaČeská pošta, s.p.
26 000 - 30 000 Kč

Sekretáři (všeobecní)

PrahaGLOBAL SYSTEMS, a.s.
21 000 - 23 000 Kč

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

PrahaExxonMobil Czech Republic, s.r
od 49 000 Kč

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

PrahaMardorm Consult s.r.o.
19 700 - 21 000 Kč

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

PrahaMardorm Consult s.r.o.
19 700 - 21 000 Kč

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

PrahaVSHosting s.r.o.
60 000 - 80 000 Kč



Podobné nabídky práce

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

PrahaČeská pošta, s.p.
26 000 - 30 000 Kč

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

ŠumperkKORDEX spol. s r.o.
od 23 000 Kč

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

MostAVA Call spol. s r.o.
21 300 - 42 000 Kč

Sekretáři (všeobecní)

MostAVA Call spol. s r.o.
21 300 - 42 000 Kč

Sekretáři (všeobecní)

PrahaGLOBAL SYSTEMS, a.s.
21 000 - 23 000 Kč

Sekretáři (všeobecní)

ZnojmoAGRO Jevišovice, a.s.
30 000 - 33 000 Kč

Články ze světa práce


Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?
Diskriminace na pracovišti je nejen neetická, ale v mnoha případech i protiprávní. V České republice existují právní předpisy, které chrání zaměstnance před diskriminací a zároveň stanovují povinnosti zaměstnavatelů. Pojďme se podívat, co je a není diskriminace a s jakými druhy se lze na pracovišti setkat.

Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?

Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?
Práce na vlastní pěst, být v podstatě nezávislým profíkem, získává ve světě stále větší popularitu, ale není vhodná pro každého. V tomto článku se podíváme jaké jsou výhody a nevýhody freelancingu. Je to pro vás to pravé ořechové?