Realitní makléři

Dohoda o provedení práce. Možnost zaučení. Samostatnost, cílevědomost, obchodní talent, chuť učit se novým věcem, spolehlivost, přesnost, reprezentativní vystupování, zájem o obor realit, ochota pracovat s lidmi. Aktivní vyhledávání nemovitostí k prodeji, vedení a dokončení obchodního případu, tvorba propagace společnosti, ŘP "B". Vysoké provize z realizovaných obchodů. Strukturovaný životopis, foto a průvodní dopis. Pracoviště Uh. Hradiště, Uh. Brod, Otrokovice, Zlín.

Plat od:
35 000 Kč
Pracoviště:
Uherské Hradiště
Typ úvazku:
Práce na dohodu
Nástup:
02.05.2024
Obor a Profese:
Realitní makléř
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ing. Rostislav Guryča
776 797 007
guryca|g2reality#cz






Podobné nabídky práce

Realitní makléři

Hradec KrálovéLukáš Proček
40 000 - 80 000 Kč

Realitní makléři

Hradec KrálovéLukáš Proček
80 000 - 120 000 Kč

Obchodní zástupci

HodonínOKNO NEMOVITOSTÍ, s.r.o.
od 30 000 Kč

Realitní makléři

KadaňDalibor Jech
30 000 - 40 000 Kč

Realitní makléři

RakovníkPetr Beneš & Partners s.r.o.
15 000 - 18 000 Kč

Realitní makléři

LitoměřiceDavid Hozák
25 000 - 35 000 Kč

Články ze světa práce


Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.