Ostatní specialisté v oblasti účetnictví

Náplň práce:
Implementace ERP systému v globální společnosti. Práce na zefektivnění finančních procesů, implementaci a automatizaci.

Zodpovědnosti:
o Vylepšit proces ERP
o Správa úkolů správce ERP
o Práce na optimalizaci a vylepšení funkčnosti ERP
o Podpora finančního týmu se s finančními reporty a automatizacemi
o Zpráva rolí a oprávnění NetSuite
o Uživatelské podpora NetSuite

Požadavky:
o Týmový hráč
o Orientace na proces a detail
o Finanční a účetní porozumění a pozadí
o Technický typ
o Porozumění databázovým / ERP systémům
o Ochotný se učit
o Plynulá angličtina

Týden dovolené navíc (celkem 200 hodin), stravenky, Sick days, Cafeteria systém, příspěvek na penzijní připojištění

Plat od:
30 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.07.2021
Obor a Profese:
Finanční účetní
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Bc.
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Andrea Knická
andrea#knicka|pricefx#eu






Podobné nabídky práce

Hlavní účetní

ChebHVG - Handels & Vertriebsgenos
25 000 - 30 000 Kč

Specialisté v oblasti financí

LitoměřiceGenerální finanční ředitelství
21 710 - 31 820 Kč

Účetní auditoři

JičínAD auditoři a daňoví poradci,
od 30 000 Kč

Články ze světa práce


Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?
Každý z nás má právo pracovat a sám si zajistit obživu, a to včetně jedinců se zdravotním postižením. Existují pracovní místa, která jsou speciálně určena pro osoby se ZTP, další pracovní pozice pro ně mohou být rovněž vhodné. Vždy to souvisí s dovednostmi a možnostmi daného jedince a rovněž s pracovními podmínkami na pracovišti.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.