Hospodyně v domácnostech

Plat od:
20 160 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.09.2021
Obor a Profese:
Domovník/správce objektu
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Olena Tkachenko
608683333
olena#tkacenko|seznam#cz






Podobné nabídky práce

Vedoucí provozu v ostatních zařízeních

BenešovMuzeum umění a designu Benešov
33 000 - 43 000 Kč

Vedoucí provozu v ostatních zařízeních

Hradec KrálovéKnihovna města Hradce Králové
od 28 000 Kč

Hospodyně v domácnostech

Hradec KrálovéHKclean s.r.o.
od 26 000 Kč

Vedoucí provozu v ostatních zařízeních

PardubiceVězeňská služba České republik
26 180 - 34 740 Kč

Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Jak si věřit při hledání práce?

Jak si věřit při hledání práce?
Hledání práce může být občas pěkně náročné dobrodružství. I při neúspěchu je však důležité neházet flintu do žita a snažit se myslet pozitivně. Jak si tedy víc věřit a najít si v dnešní době práci?