Všeobecní administrativní pracovníci

Místo výkonu práce: Na Návrší 2244/1, 350 02 Cheb. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) - poté možné prodloužení. Pracovní doba: Po-Pá 8:00-17:00 h. Náplň práce: příjem objednávek hotline + skladové práce (balení, expedice) aj. Požadujeme: znalost RJ, znalost NJ, znalost uzbeckého jazyka (z důvodu komunikace se zahraničními klienty), znalost práce na PC, řidičský průkaz sk. B výhodou. Nabízíme: prémie dle výkonu. Kontakt pro zájemce: telefonicky (volat Po-Pá 8:00-17:00 h) anebo e-mailem.

Plat od:
19 500 Kč
Pracoviště:
Cheb
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
04.04.2024
Obor a Profese:
Administrativní pracovník
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Olga Malesova
608737253
l#janzen|janzen-versand#de






Podobné nabídky práce

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaiLogistics Group s.r.o.
od 19 500 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaVeggie and food s.r.o.
od 21 300 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

MikulovJednota, spotřební družstvo v
od 24 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

StrakoniceGornicky, s.r.o.
od 25 000 Kč

Články ze světa práce


Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.