Nákupčí

OBCHODNÍK/-CE, NÁKUPČÍ - pracoviště Jičín.
V případě zájmu pište na e-mail: job@maxihit.cz nebo volejte na tel.: 774928809 p. Musil, příp. na tel.: 775 472 548 p. Ta Manh Vu (Honza). Můžete se dostavit i osobně od 9.00 - 17.30 hod na adresu pracoviště. Více informací na www.maxihit.cz.
Požadujeme znalost zboží z oboru drogerie, domácí potřeby, textil, trestní bezúhonnost, plnoletost. Znalost vietnamského jazyka velkou výhodou na úrovni rodilý mluvčí - jednání a obchodní komunikace s dodavateli převážně ve vietnamském jazyce. Služební cesty pro EU (HU, PL, IT).
Nabízíme zaměstnanecké slevy, obratové bonusy, profesní rozvoj.
Pozice vhodná i pro cizince na zaměstnanecké karty.

Plat od:
22 000 Kč
Pracoviště:
Jičín
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.02.2018
Obor a Profese:
Ředitel/manažer nákupu
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Vu (Honza) Ta Manh
775472548
maxihit11|gmail#com






Podobné nabídky práce

Nákupčí

SvitavyREHAU Automotive, s.r.o.
od 32 000 Kč

Nákupčí

Jablonec nad NisouTEDOM a.s.
30 000 - 35 000 Kč

Nákupčí

PřerovAstron Buildings s.r.o.
35 000 - 50 000 Kč

Nákupčí

JihlavaJIHLAVAN, a.s.
40 000 - 50 000 Kč

Nákupčí

PrahaGEP Czech Republic s.r.o
od 110 000 Kč

Články ze světa práce


Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.