Všeobecní administrativní pracovníci

Vedení administrativní agendy společnosti, organizační podpora vedení společnosti.
Zajištění chodu kanceláře, komunikace s klienty , dodavateli a zaměstnanci.
Spolupráce na propagaci a reprezentaci společnosti.
Spolupráce při vedení účetnictví společnosti (pokladna, fakturace, mzdová agenda).
Vedení spisovny, vedení evidence kancelářských zásob.
Poradenství v oblasti financí pro klienty společnosti.
Zpracovávání smluv, nabídek a dalších podkladů.
Zpracování dat, aktualizace interních informačních systémů
Dobrá znalost ruštiný
Po domluve možnost pracovat z domova.

Plat od:
22 600 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
29.06.2021
Obor a Profese:
Administrativní pracovník
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
JURIJ OSTAFIČUK
ostafichuk21trust|gmail#com






Podobné nabídky práce

Všeobecní administrativní pracovníci

PřešticeMěsto Přeštice
od 25 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

TrutnovELEKTROODPADY RECYKLACE s.r.o.
od 18 900 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

RumburkZlatuše Staňková
od 15 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

Havlíčkův BrodMartin Drdlík
od 21 500 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

VyškovPetr Hledík
22 000 - 27 000 Kč

Úředníci v oblasti správy školství, kultury a zdravotnictví

České BudějoviceJihočeská univerzita v Českých
od 27 000 Kč

Články ze světa práce


Musím dokládat výpis z rejstříku trestů svému zaměstnavateli? Záleží, na jakou pozici se hlásíte.

Musím dokládat výpis z rejstříku trestů svému zaměstnavateli? Záleží, na jakou pozici se hlásíte.
Chtějí po vás při nástupu do nové práce výpis z trestního rejstříku? Jsou zaměstnání, při kterých jej po vás zaměstnavatel bude vyžadovat, závisí to ovšem na povaze pracovní pozice. Zaměstnavatel jej nemůže vyžadovat automaticky po všech, musí se řídit právními předpisy.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Jak si věřit při hledání práce?

Jak si věřit při hledání práce?
Hledání práce může být občas pěkně náročné dobrodružství. I při neúspěchu je však důležité neházet flintu do žita a snažit se myslet pozitivně. Jak si tedy víc věřit a najít si v dnešní době práci?