Nabídka práce
Název pozice:Senior Linux administrátor (Customer Support) (7332)Text inzerátu:Pozici obsazujeme pro české pobočky mezinárodní společnosti zaměřené na vývoj a podporu SW produktů z oblasti telekomunikací.
Budete zde: - poskytovat odbornou technickou podporu zahraničním zákazníkům společnosti a řešit troubleshooting převážně na Linux serverech - podílet se na deploymentu produktových aplikací u zákazníků - odpovědní za odborný support aplikací na různých service levelech podle v souladu s SLA´s - diagnostikovat, analyzovat a řešit SW/HW technické problémy, udržovat SW/HW - instalovat aplikace a případně rekonfigurovat - tvořit a vést související dokumentaci - praktikovat best practices a sdílet znalosti s ostatními kolegy - identifikovat možnosti zlepšení služeb a realizovat je - kooperovat s dodavateli IT/Security služeb podle v souladu s SLA´s - spolupracovat na mezinárodních IT projektech s kolegy ze zahraničních týmů - příležitostně navštěvovat zákazníky (technické workshopy a deploymenty)
Požadujeme: - velmi dobrá orientace v oblasti administrace Linux serverů (instalace, nastavení, storage, networking, systémové služby, webové služby) - znalost instalace a správy klientských stanic (OS Windows, OS Linux) - orientaci v oblasti sítí a síťových protokolů - znalost skriptování v shellu (výhodou znalost dalších skriptovacích jazyků) - dobrá znalost AJ slovem i písmem (častá komunikace se zahraničními pobočkami) - alespoň 5 let zkušeností na pozici systems/support inženýra a ideálně v mezinárodní společnosti - zkušenosti se serverovým HW (instalace, propojení, troubleshooting) - zkušenost s administrací VMware, storage (SAN, NAS), backup strategií - zkušenosti s návrhem a prací v data centru - výhodou zkušenosti s cloud backupy (MS, Amazon či další) - výhodou zkušenosti s OpenStack, KVM, Windows Server, O365, Integrace - SŠ/VŠ vzdělání technického směru - ŘP skupiny B - schopnost analyzovat a vyřešit problém - analytické a komunikační schopnosti, komunikativnost, proaktivní a pozitivní přístup k řešení problémů, samostatnost, zodpovědnost, schopnost práce v týmu, flexibilita - schopnost mentorovat juniornější kolegy a sdílet své zkušenosti - ochota příležitostně cestovat do zahraničí
Co nabízíme: - zázemí velké společnosti nezatížené svazujícími procesy - spolupráci na hlavní pracovní poměr a plný úvazek - zajímavé finanční ohodnocení - benefity: 5 týdnů dovolené (po 5. odpracovaném roce ještě týden dovolené navíc), příspěvky na penzijní a/nebo životní pojištění (1500,-), stravenky v hodnotě 115,-, příspěvky na sportovní a relaxační aktivity (Benefit Café Cafeteria), ActivePass, Fitko, 3 dny sick-days, dorovnání mzdy v případě nemoci, firemní vzdělávání, jazykové kurzy, možnost nepravidelného home office, možnosti očkování proti chřipce/klíšťové encefalitidě, kurzy angličtiny, páteční firemní snídaně a středeční čerstvé ovoce, půjčky související s bydlením, kolektivní aktivity atd) Podmínky:Pokud Vás nabídka zaměstnání zaujala, zašlete nám svůj životopis nebo odkaz na profil na LinkedIn. Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat. Ostatní zařadíme do databáze a budeme je kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou nabídku. Nástup:neuvedenoPracoviště:Brno, PrahaObor a Profese:IS/IT: Správa systémů a HW - Pracovník help deskuTyp pracovního vztahu:Plný úvazekMin. vzdělání:Střední odborné vzdělání s maturitouZaměstnavatel:ITjobs, s.r.o. odkaz na inzerátKontaktní osoba:Ing. Jana Müllerová 604 281 060 mullerova|itjobs#czKontaktní adresa:Bašty 8, 60200 Brno zobrazit mapu ODPOVĚDĚT NA NABÍDKU PRÁCE Pokud jste již zaregistrován(a), přihlašte se ZDE.
|
TOP 2 podobných nabídek
Technický specialista erp systé...ITjobs, s.r.o.Technická podpora telco systémů...ITjobs, s.r.o.
|
| |