Nabídky práce

Klíčová slova
Obor
Všechny obory
Lokalita
Všechny kraje



Nabídka práce

Zaměstnání / Personalistika a HR / HR konzultant
 
<< Zpět na výpis    < Zpět   Další >
Název pozice:

HR Consultant junior/HR Asistent

Text inzerátu:

Do prosperující personálně poradenské společnosti hledáme vhodné kandidáty na pozici HR Consultant junior/HR Asistent.

Tvorba pracovních nabídek na základě zadání klienta
Aktivní vyhledávání a oslovování vhodných kandidátů pomocí inzerce, sociálních sítí aj.
Telefonická, online i osobní komunikace s kandidáty a klienty
Správa účtů na inzertních portálech
Spolupráce při realizaci výběrových řízení (účast na pohovorech a schůzkách s klienty)
Příprava podkladů pro mzdy, fakturace, správa objednávek
Úprava dokumentů a CV, příprava podkladů pro schůzky
Administrativní úkony ad hoc (příprava smluv, korekce a ověřování údajů aj.), podpora jednateli společnosti
Podpora při zajištění plynulého chodu kanceláře
Požadujeme:

Studenta/studentku VŠ, ideálně posledních ročníků – možnost postupného zvýšení úvazku
Český/Slovenský jazyk na úrovni rodilého mluvčího
Anglický jazyk na komunikativní úrovni, další jazyky výhodou
Samostatnost, spolehlivost, pečlivost, preciznost
Zájem o oblast lidských zdrojů, chuť učit se novým věcem
Výborné organizační schopnosti, schopnost stanovit si priority, smysl pro detail
Zodpovědnost, komunikativnost a časovou flexibilitu
Pokročilá znalost práce na PC – primárně MS Word, Excel a Outlook
Zkušenosti s administrativní prací výhodou
Aktivní a pozitivní přístup k práci, příjemné a reprezentativní vystupování
Nabízíme:

Komplexní zaškolení, možnost získání praxe v oboru lidských zdrojů
Dlouhodobou spolupráci, podpora pro profesní i osobní rozvoj
Flexibilní pracovní dobu – po zapracování možnost využívat Home office
Získání nových zkušeností a prostor pro seberealizaci – možnost seznámit se s mnoha obory
Samostatnou, zodpovědnou, kreativní a motivující práci
Příjemné pracovní zázemí v centru Prahy – Vinohrady


Místo výkonu: Praha – Vinohrady

Pracovní úvazek: HPP, IČO, DPP/DPČ – možné postupné zvýšení úvazku

Nástup: ihned/dle dohody

Pozice je vhodná pro studenty, absolventy či rodiče, kteří se chtějí pozvolna vrátit do pracovního procesu.

V případě, že Vás nabídka zaujala, neváhejte nám zaslat Vaše CV včetně motivačního dopisu.

Děkujeme

Billanc Partners

Podmínky:

- Studenta/studentku VŠ, ideálně posledních ročníků – možnost postupného zvýšení úvazku
- Český/Slovenský jazyk na úrovni rodilého mluvčího
- Anglický jazyk na komunikativní úrovni,
další jazyky výhodou
- Samostatnost, spolehlivost, pečlivost, preciznost
- Zájem o oblast lidských zdrojů, chuť učit se novým věcem
- Výborné organizační schopnosti, schopnost stanovit si priority, smysl pro detail
- Zodpovědnost, komunikativnost a časovou flexibilitu
- Pokročilá znalost práce na PC – primárně - - MS Word, Excel a Outlook
- Zkušenosti s administrativní prací výhodou
- Aktivní a pozitivní přístup k práci, příjemné a reprezentativní vystupování

Náplň práce:

- Tvorba pracovních nabídek na základě zadání klienta
- Aktivní vyhledávání a oslovování vhodných kandidátů pomocí inzerce, sociálních sítí aj.
- Telefonická, online i osobní komunikace s kandidáty a klienty
- Správa účtů na inzertních portálech
- Spolupráce při realizaci výběrových řízení (účast na pohovorech a schůzkách s klienty)
- Příprava podkladů pro mzdy, fakturace, správa objednávek
- Úprava dokumentů a CV, příprava podkladů pro schůzky
- Administrativní úkony ad hoc (příprava smluv, korekce a ověřování údajů aj.), podpora jednateli společnosti
- Podpora při zajištění plynulého chodu kanceláře

Nabízíme / benefity:

- Komplexní zaškolení, možnost získání praxe v oboru lidských zdrojů
- Dlouhodobou spolupráci, podpora pro profesní i osobní rozvoj
- Flexibilní pracovní dobu – po zapracování možnost využívat Home office
- Získání nových zkušeností a prostor pro seberealizaci – možnost seznámit se s mnoha obory
- Samostatnou, zodpovědnou, kreativní a motivující práci
- Příjemné pracovní zázemí v centru Prahy – Vinohrady

Nástup:dle domluvyPracoviště:PrahaObor a Profese:Personalistika a HR - HR konzultantTyp pracovního vztahu:Plný úvazek, Částečný úvazek, Práce na ŽLMin. vzdělání:Střední všeobecné vzdělání s maturitouZaměstnavatel:BILLANC PARTNERS - outsourcing services, s.r.o.Kontaktní osoba:Aneta Brunerová +420777219801 prague|billancpartners#comKontaktní adresa:Vinohradská 29/93, 12000  Praha 2   
zobrazit mapu
 ODPOVĚDĚT NA NABÍDKU PRÁCE Pokud jste již zaregistrován(a), přihlašte se ZDE. 
<< Zpět na výpis    < Zpět   Další >

TOP 1 podobných nabídek

Hr administrator with italian, ...Grafton Recruitment s.r.o.
 

Odpověď na inzerát

   Jméno: * Příjmení: * Odpověď na inzerát: * Email: * Podmínky: Kliknutím na níže uvedené tlačítko "Uložit" souhlasím se zpracováním a uchováním veškerých mých osobních údajů, které poskytuji prostřednictvím internetové služby www.zamestnani.cz spravované společností TANGER infosystems s.r.o. Osobní údaje budou zpracovány v souladu s rozhodnutím Komise EU ze dne 15. června 2001 a zákonem 101/2000 Sb. Tyto údaje poskytuji společnosti BILLANC PARTNERS - outsourcing services, s.r.o.. výhradně za účelem zprostředkování zaměstnání a to na dobu výběrového řízení, nejdéle však na 1 rok od jejich zaslání. Kdykoli budete moci požádat společnost BILLANC PARTNERS - outsourcing services, s.r.o. o smazání nebo o opravu osobních údajů.    
 

Zkrácený životopis

   Datum narození:
Pohlaví: Rodinný stav:
Jméno a příjmení Jméno a příjmení se ukládá do životopisu z odpovědi na inzerát.
Nástup:
Chci pracovat jako:
Místo zaměstnání:
Nejvyšší vzdělání: Znalosti a dovednosti:
Přiložit životopis:
  Můžete nahrát soubory o max. velikosti 500 kB , soubory mohou být ve formátu DOC nebo PDF
Opiš kód z obrázku: