Provozní vedoucí - pro Královehradecký kraj

Provozní vedoucí ostrahy a úklidu pro Královehradecký kraj - zajištění služeb ostrahy a úklidu na svěřených zakázkách, včetně plánování směn - komunikace s odběrateli, řízení a kontrola podřízených - zodpovědnost za bezproblémové zajištění poskytovaných služeb - spojená administrativní činnost (smlouvy, docházky, podklady pro fakturaci) Požadujeme: - SŠ a vyšší vzdělání - bezúhonnost a slušné jednání - komunikační a organizační schopnosti - schopnost vedení týmu - důslednost, loajalita, pracovitost - znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook) - praxe v oboru, ale rádi zaučíme - ŘP-B Nabízíme: - práci na HPP, nástup 1.10.2021 - plný úvazek - zajímavé mzdové ohodnocení 23.600kč + 10.000 odměny - flexibilní pracovní dobu - notebook, mobilní telefon, služební automobil - home office. - zvýhodněný firemní tarif Pokud vás nabídka zaujala, pošlete životopis na prace@forcorp.cz Kontaktovat budeme jen vhodné uchazeče. První pohovor se uskuteční na centrále v Olomouci nebo dle domluvy. Kontakt: 723 612 506, 800 99 11 88,po - pá 8:00-12:00 hod.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.





Podobné nabídky práce

Všeobecní administrativní pracovníci

Česká LípaRKK s.r.o.
od 22 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaACHUM Drive s.r.o.
11 700 - 15 000 Kč

Úředníci jinde neuvedení

ChomutovOkresní soud v Chomutově
21 300 - 25 290 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

Rychnov n. KněžnouEnergomontáže Votroubek s.r.o.
25 000 - 32 000 Kč

Úředníci jinde neuvedení

BruntálMěsto Bruntál
23 000 - 34 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

OstravaJKL účetní služby, s.r.o.
od 4 000 Kč

Články ze světa práce


Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?
Každý z nás má právo pracovat a sám si zajistit obživu, a to včetně jedinců se zdravotním postižením. Existují pracovní místa, která jsou speciálně určena pro osoby se ZTP, další pracovní pozice pro ně mohou být rovněž vhodné. Vždy to souvisí s dovednostmi a možnostmi daného jedince a rovněž s pracovními podmínkami na pracovišti.

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.