Administrativní a závozový pracovník - pro Ústecký kraj

Hledáme spolehlivého řidiče na rozvoz zboží a drobnou administrativní práci. Místo vhodná pro invalidní důchodce nebo OZZ. - práce na HPP - úvazek 4 hod./denně - mzda 14.000 Kč/měs. - Benefity: náborový příspěvek za přivedení nového zaměstnance, firemní tarif - výpis z rejstříku trestů - ŘP nutný - aktivní řidič - práce na pc - Word,Excel, - nástup ihned - první kontakt pouze telefonicky nechodit na pracoviště - bezplatná linka 800991188 - nebo 723 612 506 vždy v Po – Pá od 8:00 – 12:00 hod. - e-mail: prace@forcorp.cz

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu




Podobné nabídky práce


Články ze světa práce


Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené
Taky je vám lehce mdlo při představě všech změn, které jsou s návratem do práce spojené? Je vůbec možné se připravit tak, aby vše proběhlo hladce? Přichází období transformace, které je výzvou pro celou rodinu. Přečtěte si naše tipy, které Vám mohou návrat do práce zjednodušit.