Uklízeč/ka – Magistrát Brno střed (vhodné pro OZP, OZZ)

Firma OLMAN SERVICE s.r.o. hledá pro pracoviště Magistrát města Brna – střed, šikovnou kolegyňku na úklidové práce na pozici Uklízeč/ka na HPP – zkrácený úvazek 4 hodiny denně. Nástup ihned, spěchá. Možnost dlouhodobé brigády na DPP. Jedná se o odpolední úklid kanceláří PO – PÁ po úředních hodinách. Bližší informace na telefonu 730 186 797 nebo zasílejte životopisy na email: nabor@olman.cz

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Ostatní uklízeči a pomocníci

BrnoTyfloAsist s.r.o.
od 18 900 Kč

Pomocníci v kuchyni

BrnoWaldorfská škola Brno - středn
10 615 - 11 115 Kč

Ostatní uklízeči a pomocníci

BrnoWaldorfská škola Brno - středn
10 115 - 10 615 Kč

Pomocníci v kuchyni

BrnoSENIOR CLASS, s.r.o.
24 000 - 26 000 Kč



Podobné nabídky práce

Uklízeči a pomocníci v ubytovacích a vzdělávacích zařízeních

KolínZákladní škola a Mateřská škol
18 900 - 25 000 Kč

Ostatní uklízeči a pomocníci

PrahaVERTRAUT s.r.o.
od 18 900 Kč

Pomocníci v kuchyni

PrahaHAPPY NOODLES s.r.o.
od 19 500 Kč

Články ze světa práce


Co prozradí řeč těla při hovoru?

Co prozradí řeč těla při hovoru?
Řeč těla je univerzálním jazykem, který o vás dokáže prozradit někdy více než slova a tím ovlivnit průběh celého rozhovoru. Při pohovoru myslete na to, co vaše tělo vysílá za signály. Neverbální projev o vás prozradí mnohé a zároveň díky němu můžete číst z řeči těla personalisty naproti vám.

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?