Pracovní místo vyhrazeno zaměstnavatelem pro osoby se zdravotním postižením dle § 80, zákona č. 435/2004 Sb. Pracovní doba 6 hod. dle domluvy v čase 7.30 - 16.00 po-pá. V případě zájmu je možné domluvit i nižší úvazek. Nástup možný ihned.Náplň práce: - příjem a výdej zboží včetně kontrol a evidencí,- manipulace se zbožím v rámci skladu,- komunikace se zákazníky a dalšími odděleními pro koordinaci objednávek a expedice.Požadavky:- praxe v oblasti skladování a logistiky vítána,- uživatelská znalost PC (Outlook, MS Office),- organizační schopnosti a schopnost pracovat v týmu,- zkušenosti s manipulací se zbožím (pracujeme s oblečením a čistícími prostředky),- zodpovědný a pečlivý přístup k práci.Nabízíme:- stabilní zaměstnání v prosperující společnosti,- možnost profesního rozvoje a dalšího vzdělávání,- příjemné a moderní pracovní prostředí.Pokud jste spolehliví, pečliví a rádi byste se připojili k našemu týmu, zašlete nám svůj profesní životopis na martin.dudak@bartonapartner.cz nebo zavolejte na telefonní číslo 735 171 157 (v pracovní dny mezi 7.30 - 16.00).