Systémoví administrátoři, správci počítačových sítí

Popis pozice: správa Windows, správa Linux serveru, údržba a kontrola záloh, správa přístupů uživatelů do interních systémů, správy unify, správa mikrotik routeru.
Požadavky: znalost češtiny na úrovni B1, komunikativní znalost angličtiny

Dovolená navíc (5 dnů), příspěvek na stravování


Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckými kartami.

Plat od:
19 000 - 22 000 Kč
Pracoviště:
Brno
Typ úvazku:
Částečný úvazek
Nástup:
01.06.2024
Obor a Profese:
IT analytik
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Michaela Bartoníková
Michaela#bartonikova|roboauto#cz






Podobné nabídky práce

Návrháři a správci databází

BrnoA-WebSys, spol.s r.o.
70 000 - 100 000 Kč

Programátoři počítačových aplikací specialisté

BrnoFNZ (EUROPE) DESIGNATED ACTIVI
od 66 000 Kč

Systémoví administrátoři, správci počítačových sítí

PrahaCOMMERZBANK Aktiengesellschaft
od 75 000 Kč

Programátoři počítačových aplikací specialisté

PrahaBühler Praha s.r.o.
od 50 000 Kč

Vývojáři softwaru

BrnoFNZ (UK) Ltd - Czech Branch, o
od 65 000 Kč

Vývojáři softwaru

PrahaAccolade Technologies s.r.o.
od 75 000 Kč

Články ze světa práce


Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.