Úředníci v oblasti daní

Žádáme zájemce, aby se seznámili s podmínkami účasti ve výběrovém řízení, které jsou zveřejněný v "Oznámení o vyhlášení výběrového řízení na služební místo 320036" na webových stránkách FS ČR https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9720141. Posuzovány budou žádosti ) podané ve lhůtě do 2. května 2024, tj. v této lhůtě doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Finanční úřad pro Moravskoslezský kraj, Na Jízdárně 3162/3, 709 00 Ostrava, nebo osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu služebního úřadu podatelna3200@fs.mfcr.cz nebo prostřednictvím veřejné datové sítě do datové schránky služebního úřadu ID 4hun2cu. Žádosti doručené po stanovené lhůtě budou z výběrového řízení vyřazeny. Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotvírat“ a slovy „Výběrové řízení na služební místo č. 320036 odborný referent/vrchní referent v Oddělení kontroly zvláštních činností I – Ostrava“. V žádosti je žadatel povinen uvést ID datové schránky nebo elektronickou adresu, na kterou mu budou doručovány písemnosti ve výběrovém řízení. Služba zahrnuje zejména následující činnosti: - zajišťování agendy fází daňového řízení nebo správy více druhů daní, poplatků nebo jiných obdobných peněžitých plnění - zajišťování komplexního výkonu činností správce daně na oddělení kontroly zvláštních činností - výkon správy odvodů za porušení rozpočtové kázně, včetně správy odvodů za porušení rozpočtové kázně ve vztahu k finančním prostředkům (dotacím) poskytnutým z Evropské unie nebo Národního fondu - provádění kontroly čerpání a užití dotací ze státního rozpočtu nebo jiných účelově vázaných prostředků, včetně stanovení odvodů a penále za porušení rozpočtové kázně - provádění místních šetření, vyhledávací a kontrolní činnosti u subjektů - posuzování žádostí daňových subjektů o daňové úlevy, příprava podkladů pro rozhodnutí ve věci prominutí odvodu a penále za porušení rozpočtové kázně nebo příslušenství daně - posuzování žádostí daňových subjektů o povolení posečkání úhrady daně a zpracovávání podkladů pro vydání rozhodnutí o povolení posečkání úhrady daně - vyřizování řádných a mimořádných opravných prostředků, zejména samostatné zpracovávání stanovisek k opravným prostředkům a návrhů rozhodnutí o opravných prostředcích - vedení evidence daňové povinnosti, zpracovávání příslušných rozhodnutí při kontrolní činnosti, platebních výměrů, platebních a přeúčtovacích poukazů, vyměřování příslušenství daně a důraz na to, aby nedocházelo k daňovým únikům

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Ostatní úředníci jinde neuvedení

OstravaMoravskoslezský kraj
25 280 - 37 170 Kč

Úředníci v oblasti daní

OstravaGenerální finanční ředitelství
23 860 - 33 970 Kč

Úředníci v oblasti daní

OstravaGenerální finanční ředitelství
27 190 - 38 170 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

OstravaStatutární město Ostrava
23 390 - 34 370 Kč



Podobné nabídky práce

Ostatní úředníci jinde neuvedení

BrnoJihomoravský kraj
25 280 - 37 170 Kč

Úředníci v oblasti daní

LiberecGENERÁLNÍ FINANČNÍ ŘEDITELSTVÍ
23 390 - 34 370 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

Ústí nad LabemÚstecký kraj
21 710 - 31 820 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

OstravaMoravskoslezský kraj
25 280 - 37 170 Kč

Články ze světa práce


Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?

Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?
Práce na vlastní pěst, být v podstatě nezávislým profíkem, získává ve světě stále větší popularitu, ale není vhodná pro každého. V tomto článku se podíváme jaké jsou výhody a nevýhody freelancingu. Je to pro vás to pravé ořechové?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.