Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

Město Blatná - Oznámení o vyhlášení výběrového řízení Tajemnice Městského úřadu Blatná vyhlašuje v souladu se zákonem č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů (dále jen zákon č. 312/2002 Sb.), výběrové řízení na pracovní pozici: REFERENT/REFERENTKA ODBORU SPRÁVNÍHO A ŽIVNOSTENSKÉHO ÚŘADU Druh práce: zajišťování odborných agend v oblasti registrace a kontroly podnikatelů dle zákona č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání, ve znění pozdějších předpisů, Místo výkonu práce: Blatná Předpokládaný termín nástupu: 1. 8. 2024 nebo dle dohody Pracovní poměr: pracovní poměr na dobu neurčitou Platové zařazení: platová třída 10. (dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů), osobní ohodnocení po zapracování. Požadavky na uchazeče: " vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání " řidičský průkaz skupiny B Zákonné požadavky: splnění zákonných předpokladů v souladu s § 4 zákona č. 312/2002 Sb. Výhodou je: " praxe ve veřejné správě " znalost zákonů živnostenské agendy " zkouška zvláštní odborné způsobilosti na úseku živnostenského podnikání podle vyhlášky č. 512/2002 Sb., o zvláštní odborné způsobilosti úředníků ÚSC, ve znění pozdějších předpisů, a osvědčení z příslušné agendy Osobnostní předpoklady a jiné požadavky: " analytické a organizační schopnosti, logické myšlení, samostatnost " psychická odolnost " zdravotní způsobilost " spolehlivost " výborná uživatelská znalost práce na PC/ MS Office " ochota dál se vzdělávat Přihlášku je možno předkládat pouze v písemné formě a musí obsahovat: " jméno, příjmení a titul uchazeče " datum a místo narození uchazeče " státní příslušnost uchazeče " místo trvalého pobytu uchazeče " číslo občanského průkazu " datum a podpis uchazeče K přihlášce je nutné přiložit " životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se výše uvedených požadavků a náplně práce " výpis z evidence Rejstříků trestů ne starší než 3 měsíce " úředně ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání " souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely výběrového řízení (příloha ke zveřejněnému výběrovému řízení) Písemné přihlášky do výběrového řízení musí být doručeny poštou nebo osobně na podatelnu Městského úřadu Blatná na adrese tř. T. G. Masaryka 322, 388 01 Blatná nejpozději do 12:00 hodin dne 3. 5. 2024. Obálku označte heslem: "Výběrové řízení - úředník/úřednice OSŽÚ" a slovem NEOTEVÍRAT, dále ji opatřete jménem, příjmením a adresou odesílatele. Informace podává Mgr. Ing. Hana Baštová, vedoucí odboru správního a ŽÚ, tel. 383 416 205. Účastníci budou o dalším průběhu výběrového řízení písemně vyrozuměni nejpozději do 31. 5. 2024. Na přihlášky v obálkách neoznačených nebo označených jiným způsobem, či doručených po uvedeném termínu nebude brán zřete

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

StrakoniceJednota, spotřební družstvo ve
od 26 600 Kč
Na inzerát není možné odpovědět, protože firma neuvedla kontaktní email. Pro odpověď prosím použijte jiné kontaktní údaje.



Podobné nabídky práce

Odborní asistenti v administrativě

OlomoucBartoň a Partner s.r.o.
od 30 000 Kč

Odborní asistenti v administrativě

BrnoKVADRANT, spol. s r.o.
od 22 500 Kč

Odborní asistenti v administrativě

PlzeňZIP o.p.s.
od 30 000 Kč

Odborní asistenti v administrativě

OstravaREAL EXPERT BAUSERVIS s.r.o.
25 000 - 30 000 Kč

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

StrakoniceJednota, spotřební družstvo ve
od 26 600 Kč

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

Hradec KrálovéMěsto Nový Bydžov
21 710 - 31 820 Kč

Články ze světa práce


Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?

Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?
Práce na vlastní pěst, být v podstatě nezávislým profíkem, získává ve světě stále větší popularitu, ale není vhodná pro každého. V tomto článku se podíváme jaké jsou výhody a nevýhody freelancingu. Je to pro vás to pravé ořechové?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?