Inspektor distribuční oblasti (ž/m) - Vypich a okolí

-vést a kontrolovat roznos reklamních letáků a tým distributorů v přidělené oblasti
-komunikovat s centrálou, distributory a spedicí (zajištění personálních dokladů k dohodám, vyúčtování vykonané práce, evidence a hlášení změn ve svěřené oblasti – napři. při změně distributora) 
-zajišťovat obsazenost jednotlivých území ve svěřené oblasti ve spolupráci s centrálou (vyhledávání potencionálních zájemců, seznámení distributorů s pracovní náplní, povinnostmi a jejich následné zapracování) 
-pravidelná kontrola roznosu letáků 
Vhodné pro: absolventy, důchodce, již od 15 let,
Poznámka k platu: Hodinová mzda. Mzda v Kč.

Plat od:
180 - 190 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Brigáda
Podmínky:

-jsi aktivní řidič s automobilem -aktivně používáš e-mail a mobilní telefon -bydlíš v uvedené oblasti -jsi spolehlivý, zodpovědný a pečlivý

Bonusy:

dlouhodobou spolupráci na dohodu o pracovní činnosti (DPČ), max. 20 hod./týden -odměnu 180 Kč/hod., po 1. roce spolupráce 190 Kč/hod.  -organizace práce dle tvých časových možností  -budou ti proplaceny veškeré cestovní a telefonní náklady spojené s výkonem činnosti -důkladné zaškolení 

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Ostatní (jiná brigáda)
Zdroj inzerátu:
Práci nabízí






Články ze světa práce


Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?