Ostatní uklízeči a pomocníci

Charakteristika vykonávané činnosti:
- ve správě budete mít areál se Zámkem Východočeského muzea v Pardubicích., který zahrnuje kanceláře, výstavní prostory, depozitáře.
- spolupráce s kolegy např. při veřejných akcích, příprav vernisáží.
Požadavky:
- zkušenosti na obdobné pozici výhodou
- samostatnost, pečlivost
- pohotový přístup k řešení problémů
Benefity:
- příspěvek na stravování, stravenky
- příjemné pracovní prostředí národní kulturní památky Zámek Pardubice
- práce v jednosměnném provozu bez víkendů
- přátelský kolektiv
Vhodné pro absolventy.
Předpokládaný termín nástupu: dohodou
Způsob podání přihlášky: do 5.5. 2024
V případě zájmu neváhejte zaslat Váš životopis na email: zivotopisy@vcm.cz .
Do předmětu napište uklízečka/ uklízeč, nebo písemně na adresu Východočeské muzeum v Pardubicích , Zámek č.2, 530 02 Pardubice

Plat od:
21 750 Kč
Pracoviště:
Pardubice
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Uklízečka/čistič
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Čihák
+420 722 655 177
zivotopisy|vcm#cz







Články ze světa práce


Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?

Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?
Víte, že není vaší povinností se registrovat na úřad práce, pokud nechcete? Registrace ovšem přínáší řadu výhod, o něž byste pravděpodobně neradi přišli. Přihlásit se můžete, pokud nemáte žádný příjem ani pracovní poměr a zároveň si hledáte zaměstnání.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?