Konzultant systému Microsoft Dynamics 365 NAV (80 - 100.000 Kč)

Hledáme zkušeného specialistu ERP systémů, který se specializuje na Microsoft Dynamics 365 NAV. Pokud máte minimálně 3 roky zkušeností s tímto systémem a toužíte po výzvách, máme pro vás skvělou příležitost. Zašlete nám svůj životopis, rádi se s Vámi potkáme na pohovoru. O společnosti Jsme stabilní společnost, která na trhu působí od roku 2000. Patříme k předním průkopníkům a zároveň ke světové špičce ve sféře balení a exportu. Naše IT oddělení vyvíjí specializované systémy pro optimalizaci logistických procesů, které naši zákazníci využívají po celém světě. Také vyvíjíme interní systémy pro návrh obalů (Box Cad) a pro plánování výrobních kapacit a balení v reálném čase (Load Balancer). Systémy jsou postavené na Microsoft technologiích. Po celém světě zaměstnáváme více než 3000 pracovníků. V České republice máme několik menších poboček s příjemným zázemím, ve kterých můžete pracovat i Vy!
* Správa a údržba interního systému Business Central.
* Podílení se na implementaci systému pro uživatele dle individuálních potřeb zákazníka.
* Poskytování komplexní podpory klientovi během celého procesu implementace.
* Školení pracovníků pro tento systém.
* Tvorba analýz.
* Komunikace s vývojovým týmem, za účelem koordinace a monitorování postupu projektu.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.






Články ze světa práce


Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené
Taky je vám lehce mdlo při představě všech změn, které jsou s návratem do práce spojené? Je vůbec možné se připravit tak, aby vše proběhlo hladce? Přichází období transformace, které je výzvou pro celou rodinu. Přečtěte si naše tipy, které Vám mohou návrat do práce zjednodušit.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.