Všeobecní administrativní pracovníci

Kontakt: telefonicky 774 692 697, životopisy zasílejte e-mailem
Součást prodejního týmu, zápis objednávek, prodej zboží, vystavení faktury zadávání dokladů do programu "Pohoda" ,Vyřešení celého obchodu, zajištění-domluvení dopravy. Nutná znalost základů účetnictví. Různé administrativní práce.

Plat od:
25 000 - 28 000 Kč
Pracoviště:
Mělník
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Administrativní pracovník
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Jan Zikmund
774 692 697
zikmund|plastsvar#cz






Podobné nabídky práce

Všeobecní administrativní pracovníci

KrnovZVOSKA s.r.o.
25 000 - 28 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaA.D.M. Plus s.r.o.
od 21 300 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

VsetínKÁMENBAU s.r.o.
od 30 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaMAKEDOSTAV, s.r.o.
od 21 800 Kč

Specialisté v oblasti strategie a politiky organizací

Hradec KrálovéStatutární město Hradec Králov
21 710 - 31 820 Kč

Články ze světa práce


Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?
Každý z nás má právo pracovat a sám si zajistit obživu, a to včetně jedinců se zdravotním postižením. Existují pracovní místa, která jsou speciálně určena pro osoby se ZTP, další pracovní pozice pro ně mohou být rovněž vhodné. Vždy to souvisí s dovednostmi a možnostmi daného jedince a rovněž s pracovními podmínkami na pracovišti.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?