Všeobecní administrativní pracovníci

Na pozici specialisty digitálního marketingu budete zodpovědní za plánování, realizaci a optimalizaci digitálních marketingových kampaní v různých kanálech, správu originálního obsahu na sociálních sítích, optimalizaci webových stránek a úpravu obsahu.

Náš ideální kandidát rozumí dynamickému světu digitálního marketingu, dokáže strategicky uvažovat spolu s realizací digitálních aktivit.

Telefonický a e-mailový kontakt viz výše.

Plat od:
45 000 - 60 000 Kč
Pracoviště:
Slaný
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
02.05.2024
Obor a Profese:
Administrativní pracovník
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Sergii Rogalskyi
736 500 244
sergii#rogalskyi|linet#cz






Podobné nabídky práce

Všeobecní administrativní pracovníci

Uherský BrodŠEDOVÁ clean service - Zlínsko
od 12 500 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

NymburkPedagogicko-psychologická pora
20 130 - 27 500 Kč

Úředníci jinde neuvedení

Kutná HoraMěsto Kutná Hora
21 400 - 28 000 Kč

Úředníci jinde neuvedení

Kutná HoraMěsto Kutná Hora
26 600 - 33 000 Kč

Články ze světa práce


Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?