Uklízeči a pomocníci v administrativních objektech

VYHRAZENO PRO OZP

POŽADAVKY: vzdělání nerozhoduje, zodpovědnost, pečlivost, spolehlivost
POPIS PRÁCE: PP na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení, možnost i DPP, zkrácený úvazek 20 hod./týden, úklid administrativních prostor, fyzicky nenáročná práce, PO-PÁ dopolední směny
ZAMĚSTNAVATEL NABÍZÍ: firemní uniforma
KONTAKT: Hajslerová Jiřina, tel.: 776 063 599, e-mail: prace@cmba.cz
ZAMĚSTNAVATEL NABÍZÍ:

Plat od:
120 Kč
Pracoviště:
Vyškov
Typ úvazku:
Částečný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Uklízečka/čistič
Min. vzdělání:
Nezáleží na vzdělání
Vhodné i pro občany se ZPS
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Jiřina Hajslerová
776 063 599
prace|cmba#cz






Podobné nabídky práce

Uklízeči a pomocníci v administrativních objektech

VsetínÚklidová firma MOLEK s.r.o.
od 12 000 Kč

Pomocníci v kuchyni

TřebíčAGRO 2000 s.r.o.
120 - 130 Kč

Uklízeči a pomocníci ve zdravotnických a sociálních zařízeních

LitoměřiceÚstav sociální péče pro tělesn
od 18 900 Kč

Ostatní uklízeči a pomocníci

PrahaVS MOLD s.r.o.
od 18 900 Kč

Články ze světa práce


Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.