Praktické sestry

Pracovní náplň:
o poskytování ošetřovatelské péče prostřednictvím ošetřovatelského procesu.

Požadujeme:
o odbornou způsobilost k výkonu povolání praktické sestry,
o smysl pro týmovou práci,
o komunikační schopnosti,
o trestní bezúhonnost,
o zdravotní způsobilost.

Nabízíme:
o perspektivní a stabilní zaměstnání na akreditovaném pracovišti,
o 9. platovou třídu,
o možnost náborového příspěvku
o 25 dnů dovolené,
o benefity:
- příspěvek na závodní stravování,
- příspěvek na penzijní připojištění,
- zvýhodněné ceny volání pro zaměstnance a jeho rodinu,
- příspěvek na sportovní a kulturní aktivity,
- příspěvek na očkování proti chřipce, klíšťové encefalitidě a hepatitidě,
- nepeněžní dary při životním jubileu 50, 55 a 60 let věku,
- finanční odměny (dárci krve, odchod do důchodu, životní výročí 50 let věku - nutnost trvání pracovního poměru min. 5 let).

Plat od:
26 290 Kč
Pracoviště:
Třebíč
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Ošetřovatel
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Mgr. Nikola Dusíková
568 809 455
personalni|nem-tr#cz






Podobné nabídky práce

Praktické sestry

PrahaNemocnice Na Františku
13 145 - 19 320 Kč

Pracovníci přímé obslužné péče v oblasti pobytové péče

Frýdek-MístekCharita Frýdek - Místek
26 000 - 30 000 Kč

Pracovníci přímé obslužné péče v oblasti pobytové péče

České BudějoviceCSS Emausy s.r.o..
od 150 Kč

Články ze světa práce


Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené
Taky je vám lehce mdlo při představě všech změn, které jsou s návratem do práce spojené? Je vůbec možné se připravit tak, aby vše proběhlo hladce? Přichází období transformace, které je výzvou pro celou rodinu. Přečtěte si naše tipy, které Vám mohou návrat do práce zjednodušit.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.