Uklízeči a pomocníci v hotelích, administrativních, průmyslových a jiných objektech

Pracovní poměr na dobu neurčitou. Náplň práce: - úklid šaten, sprch, kanceláří ve výrobě, toalet - výpomoc při výdeji stravy v kuchyni Požadujeme: - chuť pracovat - pozitivní přístup - nástup dle domluvy Nabízíme: - hlavní pracovní poměr, jednosměnný provoz - příspěvek na stravování, výborná kuchyně - příspěvek na penzijní připojištění První kontakt osobně, telefonicky na č. 516427116 - Petra Šamalíková nebo na e-mail. adrese: personalni@ernstleopold.cz

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.






Články ze světa práce


Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené
Taky je vám lehce mdlo při představě všech změn, které jsou s návratem do práce spojené? Je vůbec možné se připravit tak, aby vše proběhlo hladce? Přichází období transformace, které je výzvou pro celou rodinu. Přečtěte si naše tipy, které Vám mohou návrat do práce zjednodušit.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.