INŽENÝR KVALITY | AŽ 70 000 KČ

Orientujete se v oblasti kvality a výroby? Máte zkušenosti s analyzováním procesů a ukazatelů kvality? Domluvít se anglicky nebo německy?

Napište nám, hledáme právě VÁS!

Vaší pracovní náplní bude:
- Analýza procesů kvality ve výrobě
- Podílení se na procesech zlepšování v rámci výroby a kvality
- Reportování sledovaných ukazatelů
- Interní a zákaznické audity
- Školení zaměstnanců v rámci zavedených postupů
- Správa dat v informačním systémuZašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Plat od:
50 000 Kč
Pracoviště:
Jihočeský kraj
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

- SŠ nebo VŠ vzdělání
- Komunikativní angličtina nebo němčina
- Zkušenosti z automotive průmyslu
- Zkušenosti s vedením týmu
- Orientace ve výkresové a technické dokumentaci

Cizí jazyk:

Anglicky, Německy

Bonusy:

- 5 týdnů dovolené
- Dotované stravování
- Flexibilní pracovní doba
- Výkonnostní prémie, prémie za přítomnost
- Příspěvky na životní popř. penzijní připojištění
- Příspěvky na ubytování nebo dojíždění
- Silná podpora jazykového a profesního vzdělávání

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Kvalitář
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Ceske Budejovice (GR)
(+420) 389 502 940
A#Jancurova#406988203203|applications#grafton#cz






Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Jak na ukončení pracovního poměru

Jak na ukončení pracovního poměru
Co všechno potřebujete vědět, když chcete ukončit pracovní poměr? Kdy můžete dostat výpověď od zaměstnavatele a kdy a jak můžete podat výpověď vy? Jaká je délka výpovědní doby? Na tyto a další otázky jsme odpověděli v našem článku.