MANAŽER/KA KVALITY

Do mezinárodní společnosti ve Zlínském kraji hledáme zkušeného/nou Manažera/ku kvality!

Náplň práce:
- vedení celého oddělení kvality (systémová a produktová kvality)
- koordinace činností a dohled na opatřeními
- péče o zákazníky
- reporting
- správa externích a interních auditů
- podpora a poradenství v rámci společnosti ohledně kvality
- pravidelná komunikace s mezinárodním týmemZašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Plat od:
80 000 Kč
Pracoviště:
Uherské Hradiště
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

- VŠ vzdělání technického směru
- zkušenosti s vedením lidí
- předchozí relevantní zkušenost v kvalitě ve výrobní společnosti
- plynulá angličtina
- znalosti nástrojů kvality a ISO
- spolehlivost, pečlivost a důslednost

Cizí jazyk:

Anglicky, Maďarsky

Bonusy:

- 5 týdnů dovolené
- zkrácená a flexibilní pracovní doba
- jazykové kurzy
- příspěvek na zdraví
- stravenky
- zaměstnanecké slevy
+ další bonusy

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Manažer kvality
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Brno (GR)
(+420) 542 424 521
R#Hanouskova#407116203203|applications#grafton#cz






Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.