Administrativní asistentka do kanceláře až 170 Kč/h.
Na pozici administrativní asistent/ka do kanceláře v centru Prahy. ??
Náplň práce:?
- administrativní úkoly typu faktury, korespondence, příprava dokumentů, emaily, telefonáty atd.?
- domlouvání schůzek, jednaní ?
- důkladné vedení poznámek z porad a meetingu?
- práce s PC, Word, Excel, Outlook, e-mailem?
- inzerce pracovních příležitostí naši společnosti?
- vedení prvního kola s uchazeči o zaměstnání
- další úkoly?
Jsme úspěšný Česky start up RAFAEL HYGIENE zabývající se přímou výrobou profesionální čistící doplňky na brýle, optiku, lékárenské optické přístroje, čočky fotoaparátu, displeje aut. Snažíme se našim nápadem a produktem udělat díru do světa a vychází nám to. V obchodních centrech v Praze otevíráme vlastní prodejny a připravujeme další.
Poznámka k platu: Hodinová mzda. Mzda v Kč.
Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.
Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.