Specialisté v oblasti logistiky

" Long Term forecasting for HP Products
" Drive monthly planning process using various analytical modeling
" Conduct and summarize complex data and business analyses to develop business plans (revenue, demand projection, workforce optimization)
" Constructs statistical and financial models to forecast business performance

Nikola Marečková, e-mail: nikola.mareckova@ibs-sro.com
Požadujeme bakalářský titul, výbornou znalost angličtiny, komunikativnost a schopnost týmové spolupráce, další jazyky, jakož i zkušenosti s firemními produkty výhodou.

Plat od:
55 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Vývojový inženýr
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Bc.
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Nikola Marečková
nikola#mareckova|ibs-sro#com






Podobné nabídky práce

Inženýři ve výzkumu a vývoji v ostatních oborech

PlzeňAbCheck s.r.o.
100 000 - 125 000 Kč

Specialisté v oblasti dopravy

Český TěšínMěsto Český Těšín
od 23 390 Kč

Inženýři projektanti, konstruktéři v ostatních oborech

BrnoSPX Flow Technology s.r.o.
od 60 500 Kč

Články ze světa práce


Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.