Odborní pracovníci v sociální oblasti

Charakteristika vykonávané činnosti
- zajišťování sociálně-právní ochrany dětí vč. výkonu veřejného poručenství
a opatrovnictví dětí
- vyhodnocování situace dítěte a jeho rodiny z hlediska posouzení, zda se jedná
o ohrožené dítě, a využívání nástrojů sociální práce ke koordinaci řešení situace ohroženého dítěte
- poskytování pomoci dětem vystaveným tělesnému nebo duševnímu násilí a dětem,
na kterých byl spáchán trestný čin, poskytování krizové intervence, uplatňování koordinace opatření na ochranu týraných, zneužívaných a zanedbávaných dětí
ve spolupráci se subjekty zapojenými do řešení situace dítěte
- zajišťování spolupráce a vzájemné informovanosti mezi intervenčními centry, poskytovateli sociálních služeb, poskytovateli zdravotních služeb, orgány sociálně právní ochrany dětí, obecnými a krajskými úřady

Místo výkonu práce Městský úřad Mělník
Pracovní poměr na dobu neurčitou
Platové zařazení a platové podmínky
11. platová třída (platové rozpětí 25 280 Kč - 37 170 Kč dle zápočtu let odborné praxe), zvláštní příplatek 1 200 Kč a osobní příplatek - dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců
ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, a nařízení vlády č. 222/2010 Sb.,
o katalogu prací ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů

Zákonné předpoklady pro vznik pracovního poměru
- státní občan ČR, popř. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v ČR trvalý pobyt dle § 65 a násl. zákona č. 326/1999 Sb., o pobytu cizinců na území České republiky
- dosažení věku 18 let
- způsobilost k právním úkonům
- bezúhonnost
- ovládání jednacího jazyka
Kvalifikační předpoklady a požadavky zaměstnavatele
- vysokoškolské vzdělání v oblasti sociální práce nebo příbuzných oborů dle zákona 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů
- prokazatelný zájem o sociální problematiku
- psychická vyrovnanost a odolnost
- odpovědnost, samostatnost a spolehlivost
- dobré komunikační a organizační schopnosti
- ochota dalšího vzdělávání a seberozvoje
- znalost práce s MS Office
- řidičské oprávnění skupiny B - aktivní řidič

Zaměstnanecké benefity 5 dnů zdravotního volna, 3 dny studijního volna, stravenky v hodnotě 120 Kč, příspěvek na volnočasové aktivity, příspěvek na penzijní pojištění, pružná pracovní doba, která umožňuje flexibilitu a vyvážení pracovního a soukromého života, dobré pracovní podmínky a přátelské pracovní prostředí

Písemná přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti
jméno, příjmení a titul uchazeče - datum a místo narození - státní příslušnost - místo trvalého pobytu - číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana) - název funkce, o kterou se uchazeč uchází - datum a podpis uchazeče
K přihlášce uchazeč připojí tyto doklady
- životopis, ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech
- výpis z

Plat od:
25 280 - 37 170 Kč
Pracoviště:
Mělník
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.06.2024
Obor a Profese:
Sociální pracovník
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Personální oddělení
315 635 184; 131


Na inzerát není možné odpovědět, protože firma neuvedla kontaktní email. Pro odpověď prosím použijte jiné kontaktní údaje.




Články ze světa práce


Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?