Odborní profesní poradci služeb zaměstnanosti

Pracoviště: Úřad práce České republiky – Krajská pobočka v Liberci Oddělení zaměstnanosti Odbor zaměstnanosti a EU Dr. Milady Horákové 632/5, 460 01 Liberec 1 Hlavní náplň činnosti: - vyhledává zaměstnavatele s potenciálem přijímat účastníky projektu, - vytváří a dále rozvíjí síť regionální spolupráce s cílem identifikovat ekonomicky neaktivní osoby s pracovním potenciálem (komunikace se zařízeními sociálních služeb, vzdělávacími institucemi, nestátními neziskovými organizacemi apod.), - poskytuje poradenství k právům a povinnostem zaměstnavatelů, vyplývajících ze zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů, - vede příslušnou administrativu spojenou s realizací KA (poradenství, zprostředkování zaměstnání), - poskytuje poradenství zaměstnavatelům v oblasti aktivního profesního stárnutí a age managementu, - informuje klienty o možnostech uplatnění se na trhu práce (vhodné rekvalifikace, adekvátní poradenské činnosti, v případě zájmu zprostředkovává návštěvy u vytipovaného zaměstnavatele, - spolupracuje s oddělením trhu práce v souvislosti s komunikací se zaměstnavateli a využíváním nástrojů aktivní politiky zaměstnanosti, - spolupracuje s dalšími útvary ÚP ČR při realizaci projektu. Kvalifikační a další požadavky: - ukončené min. vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu - znalost práce na PC (MS Office) - komunikační dovednosti - profesionální vystupování, psychická odolnost - odpovědnost, samostatnost, flexibilita, pečlivost - výhodou je základní orientace v zákoně č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů - dobrý zdravotní stav - dobrá znalost českého jazyka - svéprávnost a občanská bezúhonnost - státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu EU nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o EHP dle § 25 odst. 1 písm. a) a splnění předpokladu dle § 25 odst. 2 z. č. 234/2014 Sb., o státní službě Pracovní podmínky: - platové zařazení v 11. platové třídě v souladu s platnými právními předpisy - plný pracovní úvazek - pružná pracovní doba - předpokládaný nástup 2. května 2024, případně dle dohody - pracovní poměr na dobu určitou se zkušební dobou 3 měsíců, s trváním do doby, než bude toto místo obsazeno státním zaměstnancem postupem podle § 24 odst. 1 nebo 5, nejdéle však na 6 měsíců Zaměstnanecké výhody: - 5 týdnů dovolené - 5 dní indispozičního volna (sick days) - 1 den volna na vyřízení osobních záležitostí - příspěvek na stravování - příspěvky z fondu kulturních a sociálních potřeb - odměny k životním a pracovním výročím V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 16. dubna 2024 na e-mailovou adresu petra.lackova@uradprace.cz Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků. Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Odborní pracovníci úřadů práce a pracovních agentur

LiberecÚřad práce České republiky
23 390 - 34 370 Kč



Podobné nabídky práce

Ostatní odborní pracovníci úřadů práce a pracovních agentur

NymburkÚřad práce České republiky
25 280 - 37 110 Kč

Ostatní odborní pracovníci úřadů práce a pracovních agentur

Česká TřebováMěsto Česká Třebová
28 000 - 40 000 Kč

Odborní zprostředkovatelé práce

ChebÚřad práce České republiky
od 21 710 Kč

Odborní pracovníci úřadů práce a pracovních agentur

LiberecÚřad práce České republiky
23 390 - 34 370 Kč

Ostatní odborní pracovníci úřadů práce a pracovních agentur

SvitavyÚřad práce České republiky
21 710 - 31 820 Kč

Články ze světa práce


Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.