MANAŽER SKLADU

Jste proaktivní osobnost a chcete se v kariéře posunout vpřed?
Máte zkušenost z oboru logistiky?
S vedením lidí nemáte problém, naopak to vítáte?
Angličtinu máte na háku, alespoň do té míry, že se domluvíte?

V tom případě mám pro Vás nabídku pracovního pozice Vedoucího manžera skladu, pro klienta působícího v automotiv.

Náplň práce:
- vedení skladu, logistiky
- vedení týmu
- odpovědnost za kontrolu, koordinaci a řízení BOZP
- řešení problémů a eskalací
- řízení, monitoring, tvorba a optimalizace logistických procesů
- optimalizace skladových a personálních kapacit
- správa rozpočtu
- jednání se zákazníky
- denní operativaZašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Plat od:
60 000 Kč
Pracoviště:
Jihomoravský kraj
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

- SŠ/VŠ vzdělání
- zkušenost s vedením lidí
- zkušenost na pozici v logistice
- anglický jazyk na komunikativní úrovni
- velmi dobré komunikační a organizační dovednosti

Cizí jazyk:

Anglicky

Bonusy:

* odměny na měsíční a kvartální bázi
* 25 dní dovolené
* flexibilní pracovní doba
* možnost práce na HO po zapracování
* stravenky
* pravidelné firemní akce

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Vedoucí/manažer skladu
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Brno (GR)
(+420) 542 424 521
e#petrocenko#406949203203|applications#grafton#cz






Články ze světa práce


Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Znáte svou cenu na trhu práce?

Znáte svou cenu na trhu práce?
Hledáte novou práci nebo uvažujete o změně povolání? A znáte svou cenu na trhu práce? Doporučujeme si zjistit, jaké platy dostávají lidé, kteří pracují na obdobných pozicích. Tento průzkum vám pomůže vytvořit představu, jak byste měli za danou práci být ohodnoceni právě vy.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.