Bruntál: BRIGÁDNÍK/CE

Přivítáme kolegu/kolegyni, který/á nám pomůže zajistit hladký chod prodejny. Co u nás budete dělat: • doplňovat zboží • obsluhovat zákazníky na pokladně (pouze od 18 let) Směny • směny s vámi probereme při pohovoru • brigáda Koho hledáme: • jste spolehlivá/ý a zodpovědná/ý • je vám alespoň 18 let Proč si vybrat Billu: • pravidelný výplatní termín do 15. dne v měsíci • mzdové příplatky více než stanovuje zákon • zajistíme zaškolení dle našich standardů • pokud se vám práce zalíbí, můžete u nás kariérně růst Udělejte první krok a pošlete nám svůj životopis. Pokud nemáte po ruce životopis, alespoň do odpovědního formuláře stručně napište své zkušenosti. Budeme Vás kontaktovat telefonicky nebo e-mailem (raději kontrolujte také spam a hromadné zprávy, abyste náš e-mail nepřehlédli). Můžete nás kontaktovat i rovnou telefonicky:prodejna: 725 206 714 Těšíme se na vás!
Poznámka k platu: Hodinová mzda. Mzda v Kč.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.





Podobné nabídky práce

Pokladníci v prodejnách

PrahaMINH TIEP, s.r.o.
od 9 000 Kč

Týniště n. o.: brigádník/ce

139 - 150 KčTýniště nad Orlicífajn-brigady.cz

Pokladníci v prodejnách

ChrudimJednota, spotřební družstvo Hl
od 25 000 Kč

Články ze světa práce


Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.