Pracovníci veřejné správy v oblasti daní

Služba zahrnuje zejména komplexní výkon agendy při správě daní ve složitých případech správy daní. Plat: 10. platová třída dle dosažené praxe + zvláštní příplatek 3 800 Kč + osobní ohodnocení po 3 měsících. Přihlášky doručit nejpozději do 24.4.2024 dle postupu uvedeného na stránkách Finanční správy. Vhodné pro absolventy. První kontakt e-mailem. www.financnisprava.cz

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Pracovníci veřejné správy v oblasti daní

PardubiceGenerální finanční ředitelství
23 390 - 34 370 Kč



Podobné nabídky práce

Pracovníci veřejné správy v oblasti daní

PrahaGENERÁLNÍ FINANČNÍ ŘEDITELSTVÍ
od 23 860 Kč

Pracovníci veřejné správy v oblasti daní

PrahaGENERÁLNÍ FINANČNÍ ŘEDITELSTVÍ
od 23 860 Kč

Pracovníci veřejné správy v oblasti daní

BrnoGenerální finanční ředitelství
23 390 - 34 370 Kč

Pracovníci veřejné správy v oblasti daní

BrnoGenerální finanční ředitelství
23 390 - 34 370 Kč

Pracovníci veřejné správy v oblasti daní

PísekGENERÁLNÍ FINANČNÍ ŘEDITELSTVÍ
od 27 190 Kč

Pracovníci veřejné správy v oblasti daní

BrnoGenerální finanční ředitelství
21 800 - 31 820 Kč

Články ze světa práce


Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?