Sociální pracovníci a ostatní odborní pracovníci v sociální oblasti ve veřejné správě

tvorba systému kvality služeb sociální péče, koordinace zajišťování požadované úrovně kvality, nastavení standardů kvality sociálních služeb, kontrola systému kvality, samostatný výkon náročných specializovaných agend v rámci „Transformace“, koncepční činností v souvislosti s vývojem sociálních služeb, 25 dnů dovolené, 2 Sick Day, VŠ vzdělání dle zákona 108/2006 Sb., praxe ze sociální oblasti výhodou, dobré organizační a komunikační dovednosti, dobrá znalost PC, ŘP "B", bezúhonnost, orientace a znalost legislativy vztahující se k sociálním službám výhodou, přihlášku (jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo telefonu, datum a podpis), profesní životopis, motivační dopis a kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání do 25.4.2024 do 12.00 hod. na e-mail - uchazeči, kteří budou splňovat požadované náležitosti, budou pozváni k výběrovému řízení, které se uskuteční 29.4.2024 v 9.30 hod. na ředitelství Sociálních služeb Uh. Hradiště, p. o., Štěpnická 1139, Uh. Hradiště

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.





Podobné nabídky práce

Ostatní pracovníci péče o děti v mimoškolských zařízeních

KladnoOblastní nemocnice Kladno, a.s
od 20 000 Kč

Asistenti vychovatelů

Jablonec nad NisouStřední škola řemesel a služeb
20 000 - 25 000 Kč

Asistenti pedagogů

Plzeň-jihZákladní škola Merklín, okres
od 23 000 Kč

Články ze světa práce


Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.