KEY ACCOUNT MANAGER | Potravinářství

Jste zkušený obchodník? Mluvíte plynně anglicky a lákají Vás cesty do zahraničí? Pro potravinářskou společnost hledáme Key account managera!

Vaším úkolem bude:
- péče o klíčové zákazníky
- návštěvy zákazníků v ČR i zahraničí
- reporting nadřízenému
- obchodní aktivity na mezinárodní úrovni
- tvorba analýz a statistikZašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Plat od:
70 000 Kč
Pracoviště:
Středočeský kraj
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

- min. SŠ vzdělání
- anglický jazyk min B2 (komunikace se zahraničními zákazníky)
- výhodou německý jazyk
- ochota cestovat do zahraničí
- zkušenost z obchodní pozice

Bonusy:

- 4 týdny dovolené + 5 sick days
- služební automobil i k soukromým účelům
- dotované stravování
- příspěvek na oblečení

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Key Account Manager
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Praha Recruitment (GR)
(+420) 242 456 400
K#Vojtiskova#406847203203|applications#grafton#cz





Podobné nabídky práce


Články ze světa práce


Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?

Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?
Motivační dopis se stal nezbytnou součástí procesu hledání práce. V poslední době se dost změnil, už není jen formální přílohou, ale spíše osobním projevem vašeho zájmu o danou práci. Zde je několik klíčových tipů, jak napsat efektivní motivační dopis, který zaujme a přinese pozvání na pohovor.

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?