Systémoví administrátoři, správci počítačových sítí
Popis pracovní činnosti: Podílí se na koncepci a strategii rozvoje informačního systému městského úřadu. Zajišťování správné funkce a chodu vymezených uživatelských úseků. Stanovování
a organizování způsobů a postupů využívání systémů výpočetní techniky a komunikačních systémů. Zajišťování správy technické, programové i datové základny informačního systému. Zabezpečování školení zaměstnanců v oblasti výpočetní techniky. Zajišťování zálohování dat, kontrola integrity dat. Připravuje, připomínkuje nebo se jinak podílí na přípravě podkladů k výběrovým řízením na nákup HW, SW a služeb z oblasti IS/ICT úřadu
Platové zařazení: tř. 11 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců
ve veřejných službách a správě.
Termín nástupu: dohodou po ukončení VŘ - pracovní poměr na dobu neurčitou
Předpoklady a požadavky:
o předpoklady podle § 4 zák. č. 312/2002 Sb. (bezúhonnost, občanství ČR, způsobilost k právním úkonům, ovládání jednacího jazyka, další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem)
o SŠ/VŠ vzdělání s technickým zaměřením, nejlépe obor IT (vhodné i pro absolventy)
o podpora koncových uživatelů a koncových stanic, správa a údržba serverů
o výhodou certifikáty MCITP, MCSE, MCSA apod.
o organizační schopnosti, samostatnost, spolehlivost
o komunikativnost, aktivní a metodický přístup, zodpovědnost za vlastní práci
o vysoké pracovní nasazení
o ochota dále se vzdělávat
Požadované doklady:
o Přihláška do výběrového řízení (ke stažení na stránkách města v sekci Volná místa)
o Strukturovaný životopis
o Výpis z evidence Rejstříku trestů (ne starší než 3 měsíce)
o Ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
Nabízíme:
o pružnou pracovní dobu
o 5 týdnů dovolené, 4 hrazené sick days
o příspěvek na stravování
o příspěvek na penzijní nebo životní pojištění
o benefitní kartu, kterou je možno využít na wellness, kulturní či sportovní akce apod.
o zvýhodněný firemní tarif mobilního operátora
Obálku s výše uvedenými doklady označenou slovy "Výběrové řízení - Informatik
- NEOTVÍRAT" doručte na podatelnu úřadu nebo poštou na adresu: Městský úřad Kyjov, Personální útvar, Masarykovo nám. 30/1, 697 01 Kyjov. Do výběrového řízení budou zařazeny přihlášky doručené nejpozději do 19. 4. 2024 do 14:30 hod. Další informace podá personalistka úřadu Mgr. Pavlína Luklová - tel: 518 697 414.
Tajemník MěÚ Kyjov si vyhrazuje právo výběrové řízení bez udání důvodu zrušit nebo nevybrat žádného uchazeče.
Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.
Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.