Ostatní řídící pracovníci v oblasti financí (kromě finančních a pojišťovacích služeb)

-první kontakt se zaměstnavatelem:Mgr.Marek Rojka,marek.rojka@ibs-sro.com
-jedná se o pozici Finance Manager, pracovník je zodpovědný za zlepšení ziskovosti společnosti tím, že se zaměří na úpravu chování managementu s cílem snížit náklady, zvýšit výnosy a maximalizovat podniková aktiva. Usnadňuje finanční procesy, řídí tvorbu cen, obnovování smluv, dodržování účetních předpisů a analyzuje ziskovost. Součástí práce je schvalování, vyhodnocování a řízení projektů, přidělování zdrojů a monitorování výkonnosti projektů. Pracovník může řídit ostatní pracovníky v rámci oddělení. Preferovaná znalost angličtiny a urdštiny. Očekává se zkušenost na obdobné pozici ze zahraničí.

Plat od:
115 000 Kč
Pracoviště:
Praha-západ
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Finanční ředitel/manažer
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Bc.
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Mgr. Marek Rojka
marek#rojka|ibs-sro#com







Články ze světa práce


Jak na ukončení pracovního poměru

Jak na ukončení pracovního poměru
Co všechno potřebujete vědět, když chcete ukončit pracovní poměr? Kdy můžete dostat výpověď od zaměstnavatele a kdy a jak můžete podat výpověď vy? Jaká je délka výpovědní doby? Na tyto a další otázky jsme odpověděli v našem článku.

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.