Referent / referentka cestovní kanceláře / travel consultant - organizátor / organizátorka poznávacích zájezdů

TRAVEL 2002, spol. s r.o.

Jsme cestovní kancelář organizující letecké pobytové zájezdy, poznávací zájezdy a cesty za vínem a za poznáním.

Více informací o společnosti naleznete na www.travel2002.cz.

Místo práce: Strážnice - okres Hodonín

Termín nástupu: ihned

V případě, že Vás tato pracovní pozice zaujala, zašlete nám, prosím, Váš životopis s názvem pracovní pozice, o kterou se ucházíte.
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: martina@travel2002.cz.

Pro bližší informace volejte na tel.: 518 334 466.

Na tuto pracovní pozici, můžete reagovat pouze do 27. 4. 2024. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.

Pracoviště:
okres Hodonín
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

• min. SŠ vzdělání
• výborná znalost českého jazyka (slovem i písmem)
• znalost anglického jazyka (především písmem)
• znalost práce na PC
• smysl pro týmovou práci a organizační schopnosti
• komunikativnost a reprezentativní vystupování
• pečlivost
• zájem o cestování a zeměpis

Výhodou:
• praxe v oboru nebo zkušenost s mezinárodním prostředím (např. výměnný pobyt Erasmus apod.) - uchazeče bez praxe, zaučíme

Náplň práce:

• kreativní práce při tvorbě a zajišťování poznávacích zájezdů
• komunikace s partnery v tuzemsku i zahraničí
• evidence zakázek
• odbavování v interním rezervačním systému
• příprava propagačních materiálů a textů

Nabízíme / benefity:

• zajímavou práci v zavedené firmě na HPP
• příjemné prostředí a přátelský kolektiv
• získání nových dovedností a zkušeností
• 5 týdnů dovolené
• příspěvek na stravování
• dovolená zdarma
• možnost slevy při nákupu firemních služeb

Nástup:
ihned
Obor a Profese:
Cestovní ruch a ubytování - Prodejce zájezdů, Administrativa - Referent
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Eva Grundová
+420224819391
egrundova|jobsystem#cz






Články ze světa práce


První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.