SPECIALISTA PODNIKOVÝCH FINANCÍ S AJ | STRAKONICKO

Hledáme kolegu/kolegyni, který/á zná účetnictví a daně jako své boty, domluví se bez problémů anglicky a troufne si na zodpovědnou funkci.

Na pozici vás bude čekat ve zkratce:
- sledování a implementace legislativních změn
- podpora globálních účetních týmů
- autorizace bankovních převodů
- účast při účetních závěrkách, tvorbě rozpočtu
- zodpovědnost za komunikaci s orgány státní správy
- podpora při přípravě DPH, kontroly

Nechcete si tuto výzvu nechat utéct? Zašlete svůj životopis na jitka.pudivitrova@grafton.czZašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Plat od:
70 000 Kč
Pracoviště:
Strakonice
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

- SŠ/VŠ vzdělání (finance, ekonomie, účetnictví a příbuzné obory)
- komunikativní angličtina (slovní i písemná)
- několikaletá praxe v účetní a daňové oblasti, ideálně ve výrobní společnosti
- pokročilá znalost balíčku MS Office

Cizí jazyk:

Anglicky

Bonusy:

- 5 týdnů dovolené
- finanční bonusy
- flexibilní pracoví doba
- firemní akce (letní párty, týden zdraví, vánoční večírek a jiné)
- kurz anglického jazyka přímo ve firmě
- příspěvek na penzijní připojištění/doplňkové penzijní spoření
- závodní stravování
- příspěvek na dovolenou a Vánoce

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Finanční ředitel/manažer
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Ceske Budejovice (GR)
(+420) 389 502 940
j#pudivitrova#406619203203|applications#grafton#cz





Podobné nabídky práce


Články ze světa práce


Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.