Systémoví administrátoři, správci počítačových sítí

Kontakt:osobně po předchozí telefonické domluvě 583030240, telefonicky v době od 8-14 hodin, emailem.
Pracovní doba: Pružná pracovní doba s pevnou částí 08:00 - 13:00.
Požadavky:
SŠ nebo VŠ vzdělání v oboru informačních technologií + 5 let praxe v oboru
Znalost OS Windows, Microsoft Office
Znalost IS ESO9 velkou výhodou
Komunikativnost, spolehlivost, odpovědnost


Náplň práce:
- Správa HW - PC, tiskárny, servery a infrastruktura (nákup, údržba)
- Správa SW - IS ESO 9, docházkový systém ANeT, kamerový a přístupový systém, správa mobilních telefonů a telefonní ústředny
- Administrativní činnost spojená se zadanými úkoly
- Podpora a školení uživatelů v rámci firmy

Plat od:
45 000 - 60 000 Kč
Pracoviště:
Šumperk
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.04.2024
Obor a Profese:
IT analytik
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Bc. Kateřina Hýblová
583030240, 603254817
katerina#hyblova|balsac#cz






Podobné nabídky práce

Systémoví analytici

PrahaBritish American Tobacco (Czec
od 32 000 Kč

Vývojáři softwaru

PrahaCA CZ, s.r.o.
od 67 000 Kč

Vývojáři softwaru

PrahaVALEO AUTOKLIMATIZACE k.s.
od 100 000 Kč

Návrháři a správci databází

České BudějoviceJihočeská univerzita v Českých
35 000 - 40 000 Kč

Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?