Ostatní úředníci jinde neuvedení

Charakteristika vykonávané činnosti: -řízení projektu ve všech jeho fázích -stanovení časového a finančního plánu realizace projektu -sestavení, vedení a řízení projektového týmu -řízení finančních zdrojů, nákladů a výnosů -koordinace postupů prací a návazností činností v jednotlivých úkolech -řízení komunikace v projektu -řízení a kontrola kompletní dokumentace k projektu -analýza a řízení rizik a příležitostí v projektu -řízení kvality projektu a všech dostupných zdrojů projektu, změn projektu -koordinace a spolupráce při tvorbě vstupních analýz předmětu a cílů projektu -spolupráce na výběrovém řízení a smluvním zabezpečení projektu -kontrola dodržování harmonogramu prací a výstupů z projektu -zpracovávání podkladů pro jednání rady a zastupitelstva -vyjadřování se k podkladům pro zpracování, posouzení a schválení jednotlivých stupňů projektové dokumentace -reportování stavu realizace projektu směrem dovnitř projektového týmu i směrem ven na stranu zadavatele projektu Kvalifikační předpoklady a požadavky: -min. středoškolské vzdělání s maturitou, vysokoškolské vzdělání výhodou -praxe min. 2 roky v projektovém týmu nebo logistice (ve stavebnictví výhodou) -znalost zákonných norem v oboru a schopnost jejich aplikace v praxi (zákon č.183/2006 Sb., stavební zákon, včetně prováděcích vyhlášek, zákon č. 128/2000 Sb., o obcích), -velmi dobré komunikativní a organizační schopnosti, manažerské dovednosti -analytické myšlení, schopnost operativního řešení problémů -praxe ve veřejné správě výhodou, -znalosti v oboru projektového řízení výhodou -zodpovědnost a schopnost práce v týmu, Nabízíme: -stabilní zázemí úřadu územní samosprávy -motivační finanční ohodnocení (po zapracování 40 000,- Kč hrubého/měsíc) s možností dalšího růstu -mimořádné odměny -pružnou pracovní dobu -podporu profesního i osobního rozvoje, systém dalšího vzdělávání -výhodné telefonní tarify -stravenky v hodnotě 180,- Kč/kus (příspěvek zaměstnavatele 150,- Kč/kus) -příspěvek na penzijní připojištění 1 500,- Kč/měsíc -příspěvek na kulturní a sportovní vyžití -příspěvek 2 000,- Kč/rok pro osoby se zdravotním postižením Vhodné pro absolventy. První kontakt e-mailem nebo telefonicky.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Ostatní úředníci jinde neuvedení

PardubiceStatutární město Pardubice
25 000 - 40 000 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

PardubiceMěsto Přelouč
28 000 - 35 000 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

PardubiceMěsto Přelouč
33 000 - 39 000 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

PardubiceMěsto Přelouč
30 000 - 40 000 Kč



Podobné nabídky práce

Ostatní úředníci jinde neuvedení

OstravaMoravskoslezský kraj
21 710 - 31 820 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

OstravaMoravskoslezský kraj
25 280 - 37 170 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

BrnoJihomoravský kraj
25 280 - 37 170 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

BrnoJihomoravský kraj
25 280 - 37 170 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

ZlínKRAJSKÝ SOUD V BRNĚ
24 100 - 31 820 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

BrnoJihomoravský kraj
od 37 170 Kč

Články ze světa práce


Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?

Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?
Práce na vlastní pěst, být v podstatě nezávislým profíkem, získává ve světě stále větší popularitu, ale není vhodná pro každého. V tomto článku se podíváme jaké jsou výhody a nevýhody freelancingu. Je to pro vás to pravé ořechové?

Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?

Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?
Motivační dopis se stal nezbytnou součástí procesu hledání práce. V poslední době se dost změnil, už není jen formální přílohou, ale spíše osobním projevem vašeho zájmu o danou práci. Zde je několik klíčových tipů, jak napsat efektivní motivační dopis, který zaujme a přinese pozvání na pohovor.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?