Finanční poradci specialisté

Hledáme nové parťáky do pobočky Partners banky v Litomyšli. Jde o ryze české poradenskou banku a hned při spuštění je 4. největší bankovní pobočkovou sítí v ČR. U toho nesmíš chybět.??
NÁPLŇ PRÁCE: vyhledávání klientů a péče o stávající klienty, rozvoj jejich finančního portfolia, budování jejich finančního majetku a ochrana finančního zdraví. Vše potřebné ti dáme a naučíme tě.
POŽADAVKY: Co ti opravdu nesmí chybět? Ze zákona maturita a výpis z rejstříku trestů. Jinak tě musí bavit práce s lidmi a být komunikativní. Zkušenost s finančním trhem je výhodou, ne ale podmínkou. Začni proto budovat své jméno s námi ještě dnes.
NABÍZÍME: Opravdu flexibilní pracovní doba, 30 dní dovolená, firemní IT, možnost firemního vozu, firemní tarif na volání, stravenkový paušál, příspěvky na zaměstnanecké produkty a benefity, přátelská atmosféra, firemní akce, podpora a vzdělání a opravdu spousta dalšího.
Pracovní poměr i na zkrácený úvazek 4-8 hod/týdně.
KONTAKT: e-mailem, telefonicky - kdykoliv




Plat od:
30 000 - 80 000 Kč
Pracoviště:
Litomyšl
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.04.2024
Obor a Profese:
Asistent v pojišťovnictví
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Jan Javůrek
733 303 505
jan#javurek|partners#cz






Podobné nabídky práce

Finanční a investiční poradci a příbuzní specialisté

PrachaticeO2 Czech Republic a.s.
37 000 - 67 000 Kč

Finanční a investiční poradci a příbuzní specialisté

Česká LípaKooperativa pojišťovna, a.s.,
25 000 - 50 000 Kč

Finanční poradci specialisté

OpavaSMS finance, a.s.
45 000 - 55 000 Kč

Specialisté tvorby bankovních produktů

Uherské HradištěMartin Kukla
35 000 - 50 000 Kč

Finanční poradci specialisté

KadaňDalibor Jech
od 35 000 Kč

Finanční poradci specialisté

JeseníkSMS finance, a.s.
35 000 - 50 000 Kč

Články ze světa práce


Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?